OT [MECH] Lodni sroub (bylo: Vreteno k CNC ploteru)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 9 12:49:23 CET 2006

Kolik stoji Vam nepovim, zachranil jsem je pred vyvezenim na skladku -
mam jich sest kusu - rozsah 5mm a vystup 0-10V.

Ja prave jednam s jednim clovekem co vyvijel SW pro komercne prodavane
frezky a tak uvidime jak to cele dopadne. :-)
Zatim si to necham pro sebe, ale az cas nazraje a eventuelne se s
dotycnym domluvim tak to zde napisu. Dulezite je, ze to jeho rizeni neni
jen ciste rizeni z PC, ale je tam HW interpolator s bufrem na 14500
prikazu a optimalizator navaznosti ISO kodu.

Jako nadstavba je k tomuto SW dodavane prave i 3D snimani. Ale pokud
bude treba tak si budu hrat i sam. :-)

RadekCX