LED - IFS

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Leden 9 10:26:38 CET 2006

>PIC vgeneruje na vystupu pulz delky 1 instrukce kdyz date za dve instrukce
>pro vystup na port.

To zni jako odpoved na moji otazku, ale trosku se v te vete ztracim,
konkretne "kdyz date za dve instrukce pro vystup na port". Ta predlozka "za"
je tam navic nebo jste tam jeste neco podstatneho nedopsal ? Byl bych docela
vdecen, kdyby mne nekdo odkazal na konkretni misto v datasheetu PIC16F62x,
kde se o tom pise, fakt to nemuzu nikde najit.

Dekuji
Vitezslav Gazda