OT [MECH] Lodni sroub (bylo: Vreteno k CNC ploteru)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Leden 9 10:25:54 CET 2006

Presne tak, pomaly silny (relativne) pohon, nikoliv vsak remorker ale
potapecsky skutr. Jde o to, ze bych rad optimalizoval vrtuli u
stavajiciho skutru na jine otacky (jde predevsim o optimalizaci
zavislosti rychlost - zivotnost baterie) a jako jedna z moznosti me
napada vlastni konstrukce sroubu.

Ty snimace vypadaji hezky, s tim urcite pujdou delat zajimave veci.

Ales Prochaska