LED - IFS

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Leden 9 10:18:56 CET 2006

Jde mi o treti vec. IR tranzistorem primo na noze PIC myslim zapnuty vnitrni
pull-up a IR tranzistor mezi nohou a zemi. Optoprijimac s tvarovacem, jsem
tam mel puvodne, ale zda se mi to jako moc velky kanon, tak bych to rad
zkusil jenom s tranzistorem. Body 1 - 4 mam jiz vyresene vicemene optikou.
Rovnez nejde jen o jeden puls ale bude to blikat neustale. Frekvence ani
sirka pulsu pro samotnou aplikaci neni dulezita, ale nechci jit zbytecne do
maxima, takze mne prave zajimaly mezni hodnoty techto dvou parametru, pri
kterych bude PIC jeste spolehlive reagovat. Hledal jsem neco takoveho v
datasheetu, ale asi spatne.

Dekuji
Vitezslav Gazda