LED - IFS

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Leden 9 08:17:48 CET 2006

Pri 500mA muzete urcite pouzit Duty Cycle 1/50, pri 20us max. pulzu.
PIC vgeneruje na vystupu pulz delky 1 instrukce kdyz date za dve instrukce
pro vystup na port.

Danhard
***********
Jeste radeji upresnim o co mi jde.
Mam IR-LED, IF = 50mA, IFS = 1.2A (1/100 Duty Cycle, 10us Pulse Width).
Chtel bych tam tlacit 500mA. Muzu umerne tomu prizpusobit Duty Cycle zhruba
na 1/50 ?
Na druhe strane je IR tranzistor primo na noze PIC, kdyz to budu pocitat na
instrukce, staci kdyz budu svitit 1 instrukci a zhasnu na 49 instrukci nebo
musim svitit vice, aby to ten PIC vubec zaregistroval ? Asi to bude v nejake
charakteristice vstupni brany toho PICe, ale jak jste jiste pochopili z
dotazu, moc se v tomto oboru nepohybuju, tak mohli byste mi poradit co mam
hledat ?

PS: omlouvam se za novy thread, ale nemel jsem po ruce ten puvodni

Dekuji
Vitezslav Gazda