ISP programovani

HUDA hudaklan@volny.cz
Pondělí Leden 9 08:15:09 CET 2006

Dobry den,
mam take SmartProg a hlasilo mi to totez pri programovani Atmelu
pres ISP ve dvou pripadech.
 1-  na Reset pinu jsem mel rezistor s malym odporem.
       Musel tam byt s odporem > 4k7, jinak jej SmartProg nestahl do L.
 2- v tomto pripade jsem omylem ve starsi verzi programu zakazal
     seriove programovani. V novejsich verzich uz to snad nejde.
     V paralelnim programovani musi byt zaskrtnuto.

HUDA

----- Original Message -----
From: "pm" <konference@crhov.komfi.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 06, 2006 8:33 PM
Subject: Re: ISP programovani

dekuji za radu zkusil jsem vse co jste poradil ale bez uspechu,

    na procesor mam uz pripojene jen napajeni a ISP kabel (nevim jak s
resetem pouzivam TL7705 ale i tu jsem zkusil uplne odpojit )
    preprogramoval jsem ho v patici (to projde ok) takze interni
oscilator chodi a program taky ale pri pokusu o ISP programovani hlasi
chybu synchronizace

uz me nenapada kde hledat chybu  vedel by jeste nekdo ?
PM