[MECH] - Pojez 100x100x0

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Leden 9 00:17:26 CET 2006

Ak si pamatate ako fungovala BT100... alebo ALFI. Kamarat mal z BT
urobeny scanner. Miesto pisacej ihly dal fotodiodu s "optikou" (opticke
vlakno), k nej 16b AD prevodnik a slo sa. Zosnimane scany tlacil na
inej BT100, kde spinaci tranzistor riadil cez 16b DA prevodnik.
Vysledky boli na tu dobu a s tymi prostriedkami ohurujuce.
Tak ked si predstavim princip BT100 s krokom X krat jemnejsim, alebo
povedzme aj princip ALFIho... Miesto hlavice dat LED-ku "zastruhanu"
optovlaknom, mohlo by to fungovat.

Ok, len tak sedim a kecam...

miro

--- Bitovod <hw@prelude.cz> wrote:

> Ze bych se do toho fakt pustil?
>
> Co se tyka hlavicky a smerovani do jednoho bodu, tak to bych pred
> overenim
> nerad poustel do sveta (holt projekt NASA, CIA, NSA, KGB, a tak
> podobne :),
> promin, je to tak jednoduchy, az nechapu, ze to uz davno nekoho
> nenapadlo...
> Po overeni uvidim, jestli by to reseni nestalo za nejakou pravni
> ochranu.
>
> A to ze to musim nejdriv osvitit a pak vyvolat je mi jasny, jde o to,
> ziskat
> [...]

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com