LED - IFS

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Leden 9 00:08:59 CET 2006

Zdravim...

   S PICy nedelam, ale na tech 500mA bych to videl tak ze muzete dat
1/50, tech 10us bych dodrzel. Takze 10us svitit a zhruba 500us nechat
zhasnutou. Kolik to bude instrukci u PICu netusim (ale na 100% to
najdete nekde v datasheetu nebo literature kolik trva instrukcni cyklus
a kolik cyklu zabere ktera instrukce), bude asi zalezet na typu a hlavne
na taktovaci frekvenci. U x51 (8951) s taktem 12MHz trva 1 instrukcni
cyklus 1us.

JDrozd