Nakup servisniho manualu (PayPal)

Ondra OK1CDJ ok1cdj@moravany.com
Neděle Leden 8 09:46:31 CET 2006

APa napsal(a):

>Tak nevim ale mam dojem, ze u eBanky v pripade karty to jde kurzem Deviza
>prodej a nikoliv stred (co by pak na tom banka vydelala?)
>
>A u wire transferu do EU se v eB plati 300 nebo 350 Kc jednorazove +
>procenta + minimalni suma, nekde to mam, docela neprehledne... Nemcouri
>muzou posilat do EU za ceny, jako po nemecku, zajimave, ze?

zajimave je to ze po nemecku je to za 0 Eur po EU to podle najake
smerenice EU musi stat stejne jak ve vlastni zemi ale neni to cela EU
ale zeme EU co jsou v menove unii.
Ja mam ucet u nemecke sparkasse a nejsou tam vubec zadne poplatky
krome 2.5Eur mesicne za vedeni uctu a karty. Zadne poplatky za prichozi
nebo odchozi platby ( pokud je platba zadana online,
pokud prijdete na prepazku a date prikaz na papire tak je to za 0.8 Eur)
vse ostatni je uz v tom pausalu za vedeni....
Jo a jeste vypis, tak ten vam vytiskne bankomat za 0 Eur, pokud si
jednou za 3 mesice nevytisknete v bankomatu tak vam ho poslou za 1.5 EUR
do CR.

Ondra