Nakup servisniho manualu (PayPal)

APa navrhpcb@centrum.cz
Sobota Leden 7 21:18:09 CET 2006

Tak nevim ale mam dojem, ze u eBanky v pripade karty to jde kurzem Deviza
prodej a nikoliv stred (co by pak na tom banka vydelala?)

A u wire transferu do EU se v eB plati 300 nebo 350 Kc jednorazove +
procenta + minimalni suma, nekde to mam, docela neprehledne... Nemcouri
muzou posilat do EU za ceny, jako po nemecku, zajimave, ze?