OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Leden 7 00:42:03 CET 2006

>Takze je v priloze - podotykam, ze ten (univerzalni) motor mel rekneme
>tak 100W, cili pro vetsi vykony to chce prizpusobit, hlavne asi pouzite
>tyristory a snimaci odpor proudu (zde 7R5). Nic vic o tom nevim (funkci
>jsem posuzoval pouze v originalu a zaujalo me, jak perfektne, bez cukani
>  a s plnym momentem to regulovalo od nuly - o stabilizaci otacek
>nemluve). Kreslil jsem to skoro na kus hadru nekdy pred revoluci, cili
>kvalitu neresme.

Zkusil jsem to prekreslit, v tom puvodnim jsem se moc nevyznal.
http://www.ptmodel.cz/foto/Regul1.pdf

Az zbude chvile, tak to zkusim postavit uz zrovna v te vykonovejsi verzi.
Celkem me zajima, jak to bude pracovat. Prijde mi ze se tam udrzuje
konstantni stredni hodnota proudu motorem, tedy jakoby byl napajen ze zdroje
proudu. To ale bude nastavena sila jakou ma motor mit, ale otacky se budou
menit. Neco mi tam uniklo?