OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Leden 7 00:21:18 CET 2006

>No bud mi nejaky prispevek nedosel, nebo jsem to
>nepochopil a myslel jsem, ze se bavime stale o moznostech.
>Proste jsem jen nevedel, ze je motor dan, teda, ze tazatel chce
>tu brusku tam nechat.
>Jinak jsem myslel, ze kazdy pochopi, ze musim dat trifazovy
>motor (jirko o vas nepochybuji)
>
>A reknete, nebylo by to krasne reseni??
>Vy mate jiste zkusenosti jak moc by se daly
>"roztocit" trifazaky pres f. menic? (10000?)

Puvodne byl dotaz skutecne formulovan tak jako ze toto vreteno vymenime, ale
vsichni to tu asi tak nejak uznali ze to asi neni potreba, protoze se zaclo
resit jak vylepsit jeho funkci.
Jinak se tu objevila odkaz (jestli dobre vim tak od Vas) na vretena od
Comagravu, ktera jsou jak pisete 3f
http://www.comagrav.com/cz/COMAGRAV2005_05.pdf
takze to jde, ale ty ceny.