OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Leden 6 22:45:10 CET 2006

Prichy napsal(a):

> Takze pokud bych byl podnikatel a mel praci pro ten stroj
> tak bych nechtel travit vyvojem a shanenim nekolik let.

"Mit praci pro stroj" je jen jedno z moznych vyuziti, ne kazdy
podnikatel to takto resi a pokud je to stroj/pristroj vicemene pro jeho
interni potrebu, diva se na to treba uplne jinak. Tim spis, je-li vic
odbornik a technik nez obchodnik.

> Jinak je to muj pohled jako bastlire, zamestnance, nepodnikatele
> muzu se plest a mozna, ze jsem uplne mimo...

Viz vyse, taky jinde a jindy (v teto konferenci uz mnohokrat). Ono jde
hodne o osobni zkusenosti a pristup k veci. Treba takovy "odbornik na
volne noze" (jedinec, maximalne nekolik malo spolupracujicich lidi) se
casto neda moc srovnavat s "podnikatelem" (typicky zamestnavatel casto
bez odborne kvalifikace - "na to mam lidi"). Prestoze jde pro spoustu
ostatnich o totez, tak kazdy z nich ma zcela jine pozadavky a jine
videni problemu.

--
Jirka