OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Leden 6 22:08:40 CET 2006

Prichy napsal(a):

> Lidi neprehanejte, modelarske veci, hobby veci, nejakej ten panel
> na meteostanici ci zdroj apod. Kdo podle vas bude investovat
> desitky tisic, aby dosahl toho, ze bude moci frezovat jako dospela
> masina :-)
> Pokud s tim chce nekdo vydelavat prominte, ale proc objevovat
> objevene?? Koupim si frezku za melouna a je to a nebudu stavet
> zpetnovazebni regulaci a PICem..

To je naprosto ukazkove "cernobile" videni sveta typu "firma ma vybaveni
za miliony a clovek v kuchyni za par stovek". Jsem na nej alergicky,
protoze je nejak cim dal castejsi - snad souvisi s onou likvidaci
stredni tridy, jak se o ni da ruzne docist.

Myslel jste treba na male firmy/zivnostniky, kteri potrebuji kvalitni
vybaveni na praci, ale na druhou stranu nemaji ranec na investice? To je
typicka oblast, kde se muze uplatnit (a uplatnuje se) nejen nakup
hotovych pristroju/stroju, ale i vlastni tvorba...

--
Jirka