Vreteno k CNC ploteru

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Leden 6 18:15:15 CET 2006

At 11:50 6.1.2006 +0100, RV wrote:

>ALE HLAVNE!!! Chladit, chladit a chladit (je to neco podobneho jako
>rikal Lenin). Stlaceny vzduch 4-6atm. Chladi jak material tak frezu.
>Na dural, hnilik je idealni chladit lihem,

Jo, ten lih fakt doporucuju, krom toho, ze sqele chladi tak bezezbytku
vyschne a spony jen vyklepete nebo vyfouknete z obrobku i z masiny a
nemusite to slozite cistit jako kdyz pouzijete nejakou emulzi.
BTW:Jeden fachman mi rikal, ze na obrabeni medi je nejlepsi rezna kapalina
normalni mleko z kravy ;-) Prej to ma super vlastnosti, jen je potreba
masinu po pouziti poradne vycistit, jinak zacne pekne smrdet ;-) No, jeste
jsem to nezkousel, ale on to myslel uplne vazne...
BTW2: Hlavne nezkousejte tim lihem chladit plexi.
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz