Vreteno k CNC ploteru

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Leden 6 15:15:21 CET 2006

Jirka napsal(a):

> SlY by regulovat tyristorovym regulatorem se zpetnou vazbou pomoci EMF
> (takove regulatory pouzivaly napr. sici stroje od soudruhu z NDR a
> pracovalo to dobre).

Takze je v priloze - podotykam, ze ten (univerzalni) motor mel rekneme
tak 100W, cili pro vetsi vykony to chce prizpusobit, hlavne asi pouzite
tyristory a snimaci odpor proudu (zde 7R5). Nic vic o tom nevim (funkci
jsem posuzoval pouze v originalu a zaujalo me, jak perfektne, bez cukani
  a s plnym momentem to regulovalo od nuly - o stabilizaci otacek
nemluve). Kreslil jsem to skoro na kus hadru nekdy pred revoluci, cili
kvalitu neresme.

Jeste pro pana Tosovskeho: nevim, co je "rypavost", proste lidem rikam,
co si myslim. Taky si jeste myslim, ze mate nejakou chybku na webu (viz
http://img498.imageshack.us/img498/5926/ptmodel3cf.png) a asi by stalo
za to ji opravit.

--
Jirka