Vreteno k CNC ploteru

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 6 14:46:48 CET 2006

Ta frezka co jsem psal co jsem to na ni frezoval ma malinky 500W motor
(lecktery mixer ma vic) a dvoustupnovou prevodovku s regulaci (0-1500rpm
a 0-3000rpm).

Rezne rychlosti jsou v tabulkach a pak je udava vyrobce tech frez -
sezente si nejake strojnicke tabulky pro predstavu kolik by to melo byt
a kontaktujte toho kdo vam frezy dodal.

Vysoke otacky jsou vetsinou z nouze ctnost - vychazeji mensi spony,
mensi sily (tim muze vyrobce usetrit na kvalitni mechanice - mensi
tuhost stroje) a bohuzel i vetsi opotrebeni nastroje

Proto se pouzivaji tvrdokovove nastroje ty totiz snesou vyssi rychlosti
a take tim padem vyssi posuvy, protoze pak vyjde stejna spona na jeden
brit. A tyhle nastroje jsou ty jejiz cena je radove jinde proti tem
beznym co se pouzivaji.

RadekCX