OT: Re[2]: USB disk - preis adresare

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Leden 6 13:53:56 CET 2006

Puvodni  zprava "Re: Re[2]: OT: Re[2]: USB disk - preis adresare" od "Miroslav
Sinko (hw-list@list.hw.cz)" z 6. ledna 2006, 10:32:22,
msgid:20060106093222.80350.qmail@web50807.mail.yahoo.com (836 bajtu):

MS> No napisali ste predtym "Cim  muze  byt,  ze  ve  spravci  zarizeni",
MS> nie "vo Sprave zarizeni", preto som upozornil.

Nj, DMNC, diky za upozorneni.

MS> Ako pisete teraz to sedi. Na Windows 2000 EN to je "Administrave tools"
->> "Computer management" (by som prelozil skor ako "Sprava pocitace") a
MS> tam je v strome vo vetve "Storage" aj "Disk management"

MS> miro

Hm,  tak  praveze  to  tam  nemam (a byvalo to tam!). Nicmene nemuze mi chybet
treba  nejaka  spustena  sluzba?  Vsechny,  u  kterych  jsem  si  nebyl  jisty
funkcnosti  nebo  si  naopak  byl  jisty,  ze  je  nepotrebuju/nechci (vetsina
vzdalenych zbesilosti jako administrace, RPC apod.), jsem povypinal a nastavil
jen na manualni spousteni...

Ja  to snad nakonec preinstaluju (uz jen kvuli tomu problemu s 300 GB diskem v
jinem  vlakne),  beztak uz je to skoro 2 roky stara instalace...ale beha jinak
dobre.

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy