Vreteno k CNC ploteru

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 6 11:50:51 CET 2006

Aha ted je to jasnejsi.

Otacek je jasne moc - zvlast na ten plast. Frezy mate dobre.
Na plast snizte otacky a klidne muzete jet rychleji.

ALE HLAVNE!!! Chladit, chladit a chladit (je to neco podobneho jako
rikal Lenin). Stlaceny vzduch 4-6atm. Chladi jak material tak frezu.
Na dural, hnilik je idealni chladit lihem, ALE POZOR na ohen - neni to
videt kdyz to capne. Ten lih je super i na vrtani, rezani zavitu apod.
pro slitiny Al.

ad loziska... ani ne :-)))

RadekCX