OT SW router pro Win 2000 ?

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Pátek Leden 6 11:06:14 CET 2006

A ten pocitac s W2000 dela co? A dela to nepretrzite? Je zabezpeceny
pred BFU? Problemy muze udelat bezny uzivatel omylem, treba si
neuvedomi, ze nema vypinat pocitac, kdyz odejde, nema strkat destnik do
dratu,...

Tenhle pokus s W2000 + FW bych rovnou vzdal a zkusil bych sehnat HW
firewall. Schoval bych ho pred lidmi a zahesloval. Nebo bych sehnal
stare PC s P100 za 400-500 Kč a dal bych tam IPcop z
http://www.ipcop.org/ Provozoval jsem ho na 32MB RAM a na 120MB HD pro
malou sit bez proxy. Umi to DHCP, NAT, firewall, proxy (to chce lepsi
HD),... Ma pekne ceske webove rozhrani, da se na nej pristupovat pres SSH.

Je to slozitejsi, ale vysledne spolehlivejsi reseni, nez W2000. Proste
neoram limuzinou, kdyz je na to lepsi traktor.

Pavel