RE: Teplota vyvojky VELKÝ VLIV

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Leden 6 10:36:44 CET 2006

Přesně tak. Kromě toho při pomalém vyvolávání může dojít k tomu, že
nezkušený člověk nepostřehne, že na desce ještě zbyl neodplavený "zákal" a
vytáhne to brzy. Pak se ovšem při leptání diví, proč mu zůstávají
neodleptané fleky. Při vyvolávání se musíte dostat na čistou měď - jakýkoliv
"zákal" je zbytek fotorezistu, který neodleptáte.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Subject: Re: Teplota vyvojky VELKÝ VLIV

Puvodni zprava ze dne 6.1.2006:

> Teplotu vývojky je dobré udržovat +-1st. C.   Mirek

Ale, ale, to prece neni pravda. To by byla pravda pouze v pripade, kdy chces
vyvolavat "naslepo" tak, ze hodis desky do vyvojky a presne za urceny cas je
vytahnes. Doma se to ovsem dela tak, ze na to koukas a vytahnes to tehdy,
kdyz je to vyvolane. Jestli to trva o chvili dele, je tedy uplne jedno.

Ja osobne, jak jsem cetl puvodni dotaz, bych si spise troufl tvrdit, ze ten
problem nebyl zpusoben teplotou vyvojky, ale kvalitou fotovrstvy. Pokud se
jednalo o kupovane desky od GME, je to velice pravdepodobne. Take jsem tu
jednou mel celou sadu asi 5 oboustrannych desek od GME, ktere se chovaly
uplne stejne, tj. na jednom miste se to uz prevyvolalo a jinde se to
nevyvolalo vubec. Skladovali to nekde na slunicku nebo u topeni ci co...
Cela serie, asi 5 desek v coudu, psal jsem sem o tom. Jine desky OK.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert