Re: Teplota vyvojky VELKÝ VLIV

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Leden 6 07:59:28 CET 2006

Diky vsem za odpovedi, uz jsem se proplesknul:)
Pro vsechny kdo mi odpovidali:
-ano, je mi jasne, ze teplota ma vliv na rychlost reakce. Jen jsem
neodhadnul, ze to ma az takovy vliv - mea culpa...
-ad starnuti vyvojky - tusim, ze NaOH reaguje se vzdusnym CO2 na
Na2CO3. Proto pokazde micham
-ad nepodari se koncentrace - no na mol urcite ne, na druhou stranu
bych rek, ze ty rozdily v koncentraci jsou zanedbatelne... (i kdyz po
tom mem faux paux s teplotou:)
-ad teplota na 1 stupen - no zas az tak prehanet snad doma neni
treba:) Nikdy jsem tomu nevenoval pozornost a do nedavna to bylo OK
(ted jsem se poucil a uz to zas bude ok predpokladam)
Jeste jeden dik
Marek