DCF prijimac od Conrada

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 5 23:46:06 CET 2006

DCF hodinky chodi. Nechytnou se treba kazdy den, ale ta stabilita tam je. Ty
co jsem mel a bylo jich nekolik typu v desitkach ks, tak se serizovaly
vetsinou ve 2 hodiny v noci.
Velmi zajimave byly takove ty bile hodiny k PC, ktere byly na paralelni port
a pruchozi pro tiskarnu. Samozrejme Conrad.
Ac byly ulozene vpodstate v zelezobetonovem krytu, tak v nich ta jedna mala
baterie vydrzela cca 5 roku.
Jednalo se o nekolik ks. Citlivost u techto hodin na serizeni byla dost
ruzna a podle mne se lisila podle kvality konstrukce.
Ona ta konstrukce nebyla nic moc a hodne dratku pro tiskarnu skrze zarizeni,
ktere mohly ovlivnovat prijem signalu.
J. Polivka

Mam dojem ze uz nekolik let ne. Ale prijimac v hodinkach, s miniaturni
feritkou by na MSF u nas stejne nemel narok. Na DCF to "nejak" chodi.
Andel