pripojeni UATA IDE disku

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Leden 5 23:44:07 CET 2006

--- Dawid Ferenczy <ferenczy@volny.cz> wrote:

> Ikdyby  to  ve  Win2k nefungovalo, do doby, nez mi BIOS zahlasi 300
> GB a Win2k
> nastartuji je to naprosto irelevantni.
>
> Jde  mi  spis  ted  o  ten  master/slave  - zalezi tedy na pozici,
> kde je disk
> zapojeny (master - konec, slave - uprostred) nebo je to jedno?

VID MOJE PRISPEVKY!

> Me  to  spis  prijde na nejaky BUG s temi novymi BIOSy, asi pujdu
> zkusit forum
> vyrobce (boze, to QDI jsou nejaci cinani bo co ;)

QDI Legend boli (neviem ci stale su) kanadania. Kde sa dosky vyrabaju
je ina vec :-)

Sam som mal QDI brilianX 8V na PII (u mna celeron) a master disk som
mal v strede na kabli a slave CDROM na druhom konci, bo disk je blizsie
ku IDE konektorom na MB, ako CDROM umiestena vyssie v 5 1/4" sachte. A
na druhom IDE kabli som mal na konci slave CDRW.

Teraz mam ABIT-ku s Athlonom XP a rovnako mam master HDD v strede a
slave CDROM na konci. Na druhom kabli mam tiez v strede druhy HDD ako
master a na konci slave DVDRW.