RE:OT (silně) Manželství (bylo OT (lehce): smrad cinskych vyrobku...)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Leden 5 23:35:10 CET 2006

Tak teď jste zase rozesmál vy mně. Nemyslím to nijak zle a celkem chápu,
jak Vám je.

Ale tak nějak jsem se začal smát, že jsem málem poprskal monitor a
probudila se ve mně neodolatelná chuť vzbudit mojí drahou (světlo mých
očí atd. atd.) se kterou žijeme už 17 let a říct jí něco ve smyslu
"Vidíš, přesně tohle je ten důvod, proč jsem si Tě nikdy nevzal a proč
nenávidím svatby." :-)

Ale možná jí tenhle mail dám někdy přečíst, až zase přijde a rozvíjet
debatu na téma "Jsme spolu už XX let, dcera jde do školy (nebo vychází
ze školy...), proč se vlastně nevezmeme ?".

Zdraví PavelK

P.S. Přeju silné nervy a dobrého právníka u rozvodu. Zažil jsem to u
kamarádů a nic moc. :-(