PH meter levne ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Leden 5 20:50:53 CET 2006

Uz jsem parkrat narazil na potrebu merit ph, kupovat nejaky prenosny
merak se mi moc nechce, jednak to je docela draha sranda a pak je to
dalsi kram do baraku. Pokud se nepletu tak cele vudu pri mereni ph
je merici elektroda z ktere leze nejake to napeti, teoreticky 59mV
na zmenu ph o 1 stupen.

Dal uz to je jen nejaky ten ADC s co nejvysim odporem. Napadlo me
pripojit elektordu k Agilent 34401A a ten k PC s nejakym tym
programkem zobrazujici primo ph. Mam uplne zcestne predstavy?
Pokud ne, jakou elektrodu vybrat, pozadavky cena,cena, co nejdelsi
zivotnost a univerzalnost. Co jsem tak koukal ceny jsou cca 1000 az
2000 Kc.  Dal to bude chtit nejake pufry na kalibraci , jake
doporucujete a jak to vypada s cenou. Jake presnosti lze takovym
"merakem" dosahnout , v podstate mi staci mereni na jednu desetinu.

Dekuji a omlouvam se pokud jsem uplne mimo.