DCF prijimac od Conrada

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 5 16:15:31 CET 2006

a neni nahodou dosah radioveho spoje take o sirce prenaseneho  pasma??
Rekl bych ze minimalne 5 KHz  u toho rozhlasoveho vysilace je oproti max
par desitkam Hz u DCF sakra rozdil....
Amateri delaj spojeni na  dlouhejch vlnach s vyzarenym vykonem par
jednotek W  na stovky kilometru.
Pri sirce pasma do 5 Hz.