DPS emulacni patice 89C2051

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Leden 5 10:05:36 CET 2006

> Zmena to je zivot.
> Kdyz si ale vezmu PIC nebo AVR s AD, vice casovacu, vnitrni oscilator,
> WDT,
> lepsi RESET, navic C gratis, pro PICy dostupny ICD a pritom cena je temer
> stejna, tak proste nevidim duvod proc pouzit 89C2051.

Vidite toho dost, ale jeste vice si toho mechcete predstavit .-)))))
- zasoby 89C2051
- dany clovek ji zna
- dostupne vyvojove nastroje
- uprava existujiciho projektu
- a rada a rada dalsich duvodu

Neberte to jako obhajovani x51, ale to je proste zivot :-)) Osobne jsem
treba investoval do vyvojovych nastroju pro x51 celkem dlouhe penize (HW
emulatory, keilacke C51, etc) a v supliku mam stale jeste par desitek
ruznych typu x51. A i kdyz na nich jiz peknych par let nedelam nove
projekty, cas od casu  na nich spacham ruzne drobnosti. Proste se tam
povaluji, cilem ma byt nejaka blbost kterou sklopim z existujiciho zdrojaku
a vetsinou je za chvilku vsechno hotove (ona se mi pro tu x51 za tech 20let
nastradala pekna knihovna ruznych rutin) A v neposledni rade, clovek proste
uz vi co a jak - jake chybicky ty broucci maji. A nemusim u nich kazdou
chvilku prolezat nove errata a objevovat chyby v chipech nebo vyvojovych
nastrojich.

S pozdravem
MK

PS: Pro puvodniho tazatele - nasel jsem tu jeste par DPS na tu konstrukci z
AR :-)))