DCF prijimac od Conrada

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Leden 4 20:09:22 CET 2006

Jak jsem psal tak dotaz na cenu Vasich modulu nebyl myslen kvuli samotne
cene, ale spis mne zajimalo jake jsou moznosti technickeho reseni a zda
z meho pohledu jsou vynalozene prostredky na neco takoveho efektivni.

To, ze si to nekdo koupi aniz by si zjistil co urcita vec umi muze
znamenat jen jedno - bud ma penez dostatek a je mu to jedno, a nebo je
hloupatej.

RadekCX

P.S. Pokud jste mi odpovidal na privatni dotaz - prectu jej az zitra -
nedostanu se na firemni e-mail z domova.