DCF prijimac od Conrada

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Leden 4 20:01:18 CET 2006

Jo a kdyz tu byla rec o tech cenach - to schema s tema 2 krystalama a s 3
tranzistorama je velice podobne (ne li stejne) jako prijimac RPC
http://www.omnipress.cz/cenik.htm#ovl ktery si koupita za pouhych 2712 Kc a
na diskete k tomu dostanete dekodovaci soft pro win3.x/9x. Pokud to chcete
pro Linux nebo nedej boze pro neco jineho, tak se nedoplatite :-) Funguje to
pres ridici bity na comu - dva vystupni pro napajeni a jeden vstupni pro
vterinove znacky. Prodavaji to za stejnou cenu uz minimalne 10 let.
Andel

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 04, 2006 8:55 AM
Subject: Re: DCF prijimac od Conrada

No to je jedine z ceho mam obavu. Ty poslana schemata (modulu od
henleina) jsou dve a kazde jinak zapojene a jedno ma dva krystaly druhe
jeden. Nevim bohuzel, ktere se vyrabi ted, ale vzhledem optimalizaci
ceny bych to videl na to jednokrystalove.

Nemohl byste se mi nekdo podivat z tech co jej mate doma jak je ten
soucasne prodavany modul udelanay a kolik ma krystalu?

V pripade jen jednoho krystalu bych mozna radeji dobastlil ten
tranzistor a stabilizaci do toho vaseho prijimace - radeji chci mit
jistotu lepsiho prijmu.

RadekCX