Dalkove studium na VS

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Leden 4 19:11:52 CET 2006

Mate naprostou pravdu, na stravenky bohuzel lide nakupuji uplne neco jineho
nez na co byly urceny.
Alkohol, cigarety apod.
Tim jen poukazuji na to, ze neplni svuj ucel a mely by byt zruseny.
Jindra Polivka

----- Original Message -----
From: "Jan Galuszka" <konference@ei.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 04, 2006 5:54 PM
Subject: RE: Dalkove studium na VS

Mozna se zde michaji dve veci - prispevek na obed a stravenky

Ja jsem vzdy svym zamestnancum platil prispevek na obed - dokonce jsme
hradili cely obed ve skolni jidelne (cast sla do zakladu dane a cast
jsem platil ze zisku ) ale pouze pod podminkou, ze na ten obed konkretni
osoba sla  ... platili jsme primo v jidelne.

Stravenky - takove kupony - jsem nikdy nepodporoval, nebot za to slo
koupit cokoli a stracelo to smysl klidne obedni pauzy.

Hlavni smysl proplaceni obeda v jidelne vidim v tom, za na 30minut
clovek vypadne od stolu, projde se, odpocine, ...
Osobne chodim do skolni jidelny hlavne i kvuli tomu odreagovani

Neni to povinne, pouze dobrovolne, ... ale ma to svoji logiku

Ale to uz je OT

Jinak se pripojuji k nazoru:
Pokud se mi zda MZDA nizka, jdu jinam, nebo na ZIVNOSTAK a za 2000Kc si
poridim zivnostensky list.

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862