zahada s Tesla 813 A

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Středa Leden 4 18:19:40 CET 2006

Zdravim,

   berte,  prosim,  muj  dotaz  jako  dotaz  elektrotechnickeho  laika  (jsem
   programator):

   Mam  "stereofonny  hi-fi  prijimac"  Tesla  813  A, ktery pouzivam jen jako
   zesilovac k pocitaci, radio ani vstupy na gramofon apod. nevyuzivam.

   Pred  chvili jsem si vsiml, ze na pozadi za hudbou z pocitace cosi "huci" a
   to  jen  z  te  Tesly  a  ne  z  plastovych  bednicek  k PC, ktere mam take
   pripojene.  Tak  jsem hudbu zastavil, naslouchal a zjistil, ze jde o nejake
   polske  nebo ruske radio (je to slyset spatne, rozumet lze az temer s uchem
   na  reproduktoru).  Kdyz  zesilovac  nastavim  na  max. hlasitost, radio se
   ztrati  v  sumu, kdyz ji naopak stahnu na min. je radio slyset asi nejlepe,
   ale  nastaveni  hlasitosti  na  nej  nema  vliv. O co jde? Logicky asi ne o
   "prusak"  z radiove casti do koncovych zesilovacu, jinak by na to hlasitost
   vliv  mela.  Chyta  to snad dlouhe vlny na kabel k reprobednam (cca 2 - 3 m
   kolem PC a ruzne dalsi kabelaze, ne moc hi-end)???

   Dekuji za osvetleni problemu ;)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy