spojovani PDF

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Leden 4 17:22:31 CET 2006

klicova slova: PDF merge
cast textu:

Jo, ani mne, dokonce ani vlastni instalacni soubor (tusim "laycha.zip" -
ne "laychan.zip, to je jen demo) vubec nikde po celem netu... To me
vzdycky dost vytaci a znovu se potvrzuje, ze zajimave veci si proste ma
clovek archivovat. Delam to, ale tak na 99%, ono to chce spis 200%.
Nicmene jsem to kdysi zkousel a zrejme jeste ten soubor nekde na nejakem
CD mam, jen ho ted nemuzu hledat.

Jo, to vypada zajimave a je k tomu dokonce i GUI - viz
http://www.paehl.com/pdf/?GUI_for_PDFTK . Nejprijemnejsi na cele veci je
existence programu pro vice OS, to je pro me okamzite duvod takovou
zalezitost hodnotit o tridu vys. Mimochodem cely web
http://www.accesspdf.com je dost interesantni...

POUZE

Martin Hanek