Dalkove studium na VS

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 4 16:05:16 CET 2006

No, ono je v zasade cilem kazdeho podnikatele vystavit fakturu, to je
dokonce asi ten hlavni rozdil mezi amaterem a profesionalem. Na druhou
stranu nestarat se o zamestnance a neudelat pro zakaznika prvni
posledni se muze podnikateli nevyplatit.

Ale zkuste to z jine strany: kdyz mate podprumerny plat tak to
znamena, ze existuje alespon jedna firma kde byste mel nadprumerny :-)
Z toho uz jisty navod co delat vyplyva...

Ales Prochaska