OT: Virus na Nokii 3330 - aneb co vse se muze stat

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 4 14:54:49 CET 2006

Takze jak jsem psal - neoficielni FW (nebo uprava, to vyjde nastejno), coz
si ale kazdej na kolene neudela, ze.

Co ma Siemens C35i z vyroby, se musi do N3310 pokoutne lepit. A jak jsem
letmo skouknul recenze nekterych mobilu - prosty automaticky zamykani
klavesnice nemaj ani nektery hodne novy Nokie (napr. N70 - umi jen zamknuti
celyho telefonu, pak se musi odemykat nejakym kodem, jesi jsem to dobre
pochopil).

P.K.