OT: Virus na Nokii 3330 - aneb co vse se muze stat

Pavel Kadecka mjfox@centrum.cz
Středa Leden 4 13:19:58 CET 2006

No u me se to vyresilo tak nejak samo - dostal jsem jako sluzebni novejsi pristroj Nokii 6021, ktera se uz (konecne) umi taky zamykat sama. Co mel Siemens vyreseny nekdy pred peti lety, vymyslela Nokia az ted. (no_flame pls)

P.K.