Re: OT:[Mech] Vřeteno na CNC frezku, pouze upinaci hlava na hřidel i

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 4 12:47:56 CET 2006

Vsak oni se na to Cinani vrhli... Nedavno se na me obratil kamos
jestli bych mu neudelal ozubene kolo podle vzoru. Prinesl rozlamane
plastove kolo pomoci dvou cerviku nasroubovane na jakysi hrube
osoustruzeny kus zeleza. Pri vyslechu vyslo najevo, ze jde o vreteno
z cinske frezky. Pry se to dokonce i u nas jako frezka prodava...

Ales Prochaska