Dalkove studium na VS

"Bc. Karel Minarčík" karel.minarcik@seznam.cz
Středa Leden 4 11:20:45 CET 2006

Mozna to tu nepatri, ale chtel bych se zeptat, pokud studujete dalkove
na VS, jak to resite v praci s uvolnenim do skoly.
Ja dodelavam dalkove elektrofakultu, vyuku mam co 14 dnu v patek,
vetsinou pres cely den, Normalne si na vyuku beru dovolenou, ale te je
jenom 20 dnu rocne a jeste musi zustat na tyden po vanocich, kdy se v
nasi firme nepracuje. Firma mi nechce poskytovat dalsi volno (i
neplacene), a kdyz mam treba vyuku jenom rano, tak mi odmita povolit
pozdejsi prichod do prace.Jak to resite vy? Díky.