Krokové motory - sinusovky

Milan MCM magixe@volny.cz
Středa Leden 4 09:17:51 CET 2006

Popsaný obvod NJU39610  www.njr.co.jp/pdf/ee/ee04013.pdf
Má asi nejnadupanější obvod z jejich produkce ale jeho cena je bohužel
okolo 410Kč

Mají ale "ořezaný" klon NJU39612 www.njr.co.jp/pdf/ee/ee04014.pdf
A ten vyjde už okolo 110Kč v kusovce - myslím že pro microsteping je
také použitelný.

Jako driver jsem si zvolil NJM3772     www.njr.co.jp/pdf/ee/ee04007.pdf
a zde mě vznikla jedna nejasnost

Když se podíváte na ten driver a jeho doporučené zapojení jsou tam snímací
odpory porudu cívkami - značeny Rs

Snažím se dopátrat toho jaké odpory použít - předpokládané napětí pro
motor je okolo 24V
a proud cívkou daného motoru je cca 400-500mA
Jak mám dané odpory výkonově dimenzovat - je nutné použít cihlové odpory
(výkonové)
- já kvuli velikosti celé věci.

Jinak pokud by šel někdo bádat touto cestou rád bych se připojil do týmu :))
Aktuálně budu páchat knihovny do Eagle takže je pak mohu poskytnout.

Zatím Milan

Jo a k otázce - na objednávku se dají zakoupit v GM , další dodavatele jsem
zatím neotukával.