Re: Re[2]: WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Leden 4 08:37:08 CET 2006

>Ale vazne by som predpokladal, ze AP v roli kilenta si bude vediet
>vystupny vykon regulovat podla potreby, teda podla sily prijimaneho
>signalu podobne, ako to vedia mobily. No mozno nie, ako som pisal: AP
>mam zaheslovany, neviem sa kuknut do konfiguracie. Na webe som nejake
>detaily o tomto nenasiel.

No, ono to je trochu jinak a to predevsim u krabicek ktere puvodne mely
fungovat jako Access Pointy a jen tak mimochodem umi i fungovat v modu
klient. Tak spousta takovych krabicek neumi v modu klient regulovat vykon
vubec, jako priklad bych uvedl D-link DWL900. Myslim ze neni jediny. To ze
zarizeni (a to predevsim v modu klient) umi regulovat vystupni vykon po 1dB
je funkce tak nejak navic, kterou se vsichni co to umi na www strankach
chlubi a take si nechaji zaplatit....

>Ako som slubil, uvadzam odpoved providera: on klientske zariadenia
>"neplanuje" ohlasovat. Podakoval sa mi za pripomienku, takze zjavne
>novele ani nevedel... Kedze mi neodpovedal na technicke otazky, ktore
>treba uviest v oznameni (hlavne ERP v smere max. vyzarovania), pockam
>este zakonnu lehotu do 60 dni, skusim sa opytat znova a podla toho sa
>zariadim.

Porad se ale nic nemeni na tom, kdo je provozovatelem daneho vysilaciho
zarizeni... ana kom je odpovednost

> Ako bezny uzivatel, ktory si kupi komercne dostupne a
>schvalene zariadenie si ozaj nemienim merat silu vystupneho signalu
>sam.

Jiste, to po Vas ani nikdo nemuze chtit.... Ale odpovednost je na vas.
A nakonec, pokud k tomu komercne dostupnemu a schvalenemu zarizeni date i
antenu kterou k tomu vyrobce pribalil, pak mate pomerne velkou jistotu ze je
vse v poradku. Ovsem pokud mate od sidliskoveho providera ktery vam tak
fundovane odpovedel pripojenu antenu jinou.......

Tony OK1HMA