DCF prijimac od Conrada

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Leden 4 00:36:21 CET 2006

No ja tam mam krystal 4MHz podeleny na 80kHz, filter na sinus,
zmiesavac a aktivnu pasmovu priepust s OZ na 2.5kHz so sirkou par
(mozno desiatok) Hz.

Ten prvy prijimac, to bola ina klasika! Sice som to nevymyslel, bolo to
podla AR zo '70, ale tam sa o krystali ani nechyrovalo, boli tam 2
cievky v hrnceku a foliove kondiky. Jeden ladeny obvod bol oscilator a
druhy vstupna priepust. Zmiesavalo sa to uz vtedy integracom..hmm si
nespominam, dve 6-tky mal v nazve.. ale to bolo silne nachylne na
rozladenie - teplotou a bohvie cim este, to bolo treba kazdu hodinu
doladit a navyse zapalkou zastruhanou do tvaru srubovaka, lebo len
priblizenie kovoveho srubovaka k hrncekovemu jadru uplne, ale UPLNE
zrusilo prijem :-)))) No a co ste pisali o 5.tej harmonickej riadkoveho
rozkladu, tak presne - ked sa zapol TV v druhej izbe, musel som
doladovat AVC. A ked sa vypol, tak zas :-)

miro