Technika (bylo: Re: DCF prijimac od Conrada)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Leden 4 00:24:13 CET 2006

Heh, digitalky s kyvadlom som nevidel, ale elektronicke kyvadlo ako
casovy zaklad ano. Na spodku kyvadla magnet a v dolnej uvrati na
zakladni cievka. Cievka sluzi jednak ako detektor, kedy leti okolo
magnet a potom aj ako hybna sila, ked elektromagnetickym impulzom
ustedri kyvadlu s magnetom kopanec.

miro

--- Saša Svobodová <sasa.svobodova@centrum.cz> wrote:

> Ha chysták :) Vypadlo mi slovíèko "digitální" u tìch hodin. Prostì to
>
> byly digitální hodiny s kyvadlem :) Zbytek je také moc hezký, ale
> tohle
> mi utkvìlo v kebulce.
>
> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den pøeje
>

> 					Sa¹a K. Svobodová

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com

Daląí informace o konferenci Hw-list