WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Støeda Leden 4 00:17:45 CET 2006

--- turby@chips.cz wrote:
> uz vidima jak se ten AP sam reguluje tak, aby splnil nejake normy
> :-)))

Tymi usmievacikmi som zacal ja :-)))

Ale vazne by som predpokladal, ze AP v roli kilenta si bude vediet
vystupny vykon regulovat podla potreby, teda podla sily prijimaneho
signalu podobne, ako to vedia mobily. No mozno nie, ako som pisal: AP
mam zaheslovany, neviem sa kuknut do konfiguracie. Na webe som nejake
detaily o tomto nenasiel.

Ako som slubil, uvadzam odpoved providera: on klientske zariadenia
"neplanuje" ohlasovat. Podakoval sa mi za pripomienku, takze zjavne o
novele ani nevedel... Kedze mi neodpovedal na technicke otazky, ktore
treba uviest v oznameni (hlavne ERP v smere max. vyžarovania), pockam
este zakonnu lehotu do 60 dni, skusim sa opytat znova a podla toho sa
zariadim. Ako bezny uzivatel, ktory si kupi komercne dostupne a
schvalene zariadenie si ozaj nemienim merat silu vystupneho signalu
sam.

miro

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com

Dal¹í informace o konferenci Hw-list