Technika (bylo: Re: DCF prijimac od Conrada)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 3 23:26:45 CET 2006

V technickom muzeu v KE maju (teda uz som tam davno nebol, ale mali)
kyvadlo, ktorym kedysi davno overili to, ze Zem sa otaca okolo vlastnej
osi. Proste zaves vysoko, dlhe lanko so zavazim, ktore bolo zaostrene
do sipca a na podlahe jemny piesok, do ktoreho to kreslilo stopu. Ako
sa Zem otaca a zotrvacnost funguje, tak to dlhodobym kyvanim nakreslilo
taky pekny "kvietok".

miro