W XP CZ se preply do anglictiny

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Úterý Leden 3 22:38:13 CET 2006

Díky za info. Máte pravdu, je to firemní instalace mezinárodní firmy a
ještě s nějakými specielními úpravami.
V té angličtině to funguje docela normálně jak v user modu tak v admin ,
ani mi to v podstatě
 moc nevadí. Klidně bych s tím mohl žít. Jde mi spíš o princip.  Nemám
teď ten notebook doma,
to "Regional Options " je normální nastavení v ovládacích panelech ?
Promiňte že se tak hloupě ptám,
ale v případě  W XP  jsem opravdu jen trochu  poučený uživatel .

Zdraví      J. Sloupenský