Technika (bylo: Re: DCF prijimac od Conrada)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 3 21:03:34 CET 2006

Ja mam na podporu tohoto tvrzeni jednu nadhernou vec - 24dilny
Technicky slovnik z dvacatych let. Pri jeho procitani jsem pravidelne
a opakovane prekvapen tim, kolik technickych principu se pouziva uz
strasne dlouho a ze opravdu novych veci v technice neni zase tak moc,
spis jen evolucni zdokonaleni a ruzna vylepseni.

Ales Prochaska