DCF prijimac od Conrada

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Leden 3 20:54:13 CET 2006

No ony ty hodiny jsou archaicke jen tim zobrazovacem - vsechno predtim
je veskrze moderni vcetne jednoho ATmega16 viz
http://www.stefankneller.de/elektronik/daten/plannixie.gif .

Takze to ma v sobe DCF dekoder, datumovka, stmivani displeje, prolinani
cisel, budik a zaroven funguji i jako spinacky atd.

Nicmene i moje manzelka, ktera veskere moje aktivity omezuje na jeden
vyhrazeny pokoj v byte o techto hodinach prohlasila ze jsou krasne a ze
doufa ze na jare (az roztaje tady v CB ta horda snehu) na ne udelam
nejakou peknou bednicku.

RadekCX