Osadzovanie DPS

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Leden 3 20:40:02 CET 2006

To nechapu, telefony vetsinou zveda pani Vojtechovska. Pan Kucera neustale
nekde beha a organizuje. Kdyby to neslo jinak, zkuste to na 606543550.

Andel

----- Original Message -----
From: "Ondrej Pribula" <o.pribula@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 03, 2006 1:26 PM
Subject: Re: Osadzovanie DPS

V mojom navrhu nepredpokladam nic specialne. Povodne som aj ja myslel na
pana Kuceru, nechcem tu zakladat ziadne FLAME, ale firma, ktora mi
nezdvihala 2 tyzdne telefon je pre mna velmi velke riziko (podotykam, ze ten
telefon bol urcite "zivy", pretoze raz bol vypnuty, o hodinu zasa zvonil a
zvonil a takto to bolo dokola ) . Kazdopadne vsak mate asi ine skusenosti a
ja som mal mozno iba smolu ;-}} .

S pozdravom
Ondrej Pribula