Krokové motory - sinusovky

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Leden 3 18:48:52 CET 2006

Stahni si ode mne ze stranek ze sekce download kompletni dokumentaci k
budicum s LMD18245 kde je krome zdrojaku i excelovska tabulka s vypoctem
a i prepoctem s delenim az na 16 mikrokroku.

Jinak doporucuji katalogovej list k LMD18245 kde jsou na konci tabulky s
  tim jak to cele funguje.

Muj web http://rvsoft.wz.cz

RadekCX