Re: Krokové motory - sinusovky

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Leden 3 18:38:45 CET 2006

To je jednoduchy, na ctvereckovanej papir si udelas obrazek 6b, ale 127x127 ctverecku, vemes uhlomer a jedu :o)
Zakonitosti jsou ty, ze je to sinus a cosinus.
Nemusi to byt ale nutne zcela linearni, protoze to zavisi na tvaru polovych nastavcu a na zmenach mag. odporu vuci kotve.
Takze by jsi musel asi udelat kalibraci toho motorku a podle nej korekci.
Na kolik mikrokroku by to melo byt ?

Danhard
  Zdravím konferu

  po delší odmlce jsem se vrátil ke konstrukci řízení krokového motorku s mikrokroky.
  Jako budič motoru jsem si zvolil obvod NJM3772
  a jako DAC převodník obvod NJU39612   www.njr.co.jp/pdf/ee/ee04014.pdf

  oba jsou v cenách okolo 100kč což je přijatelné.
  Chvilku jsem pátral po tom jak DAC převodník krmit daty - tedy cpát tam ty pruběhy "přibližných sinusu"
  ale nejsem z toho dvakrát moudrej.

  Chtěl bych tímto poprosit zda by mě někdo vysvětlil jak si takové tabulky dat pro Phase1 a Phase2
  připravit -přepočítat  a jaké jsou mezi nima zakonitosti.

  Diky všem co mě nějak věcně a příkladně ukáží jak se taková věc řeší
  mužete i soukromě magixe@volny.cz